تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۷-۲۷ - 0:22 ق.ظ
موضوع:‌ ورزشی
شماره:‌ 96697

الجزیره: سنوار، در نبرد با نیروهای اسرائیلی در رفح، به شهادت رسید

در بیانیه ارتش آمده است که پس از درگیری نیروهای تیپ 828 حاضر در منطقه با سه جنگجو، که منجر به کشته شدن آنها گردید، مشخص شد که سنوار یکی از آنها بوده است.

سیاست شرق _ ارتش اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که یحیی سنوار ، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی ( حماس )، در جریان درگیری دیروز چهارشنبه در جنوب نوار غزه کشته شد.

به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان این رژیم، طی چند روز گذشته عملیات‌هایی را در جنوب نوار غزه بر اساس اطلاعاتی حاکی از حضور رهبران جنبش حماس در این منطقه انجام داده‌اند.

در بیانیه ارتش آمده است که پس از درگیری نیروهای تیپ ۸۲۸ حاضر در منطقه با سه جنگجو، که منجر به کشته شدن آنها گردید، مشخص شد که سنوار یکی از آنها بوده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سربازان از حضور سنوار در ساختمان محل تبادل آتش در جنوب نوار غزه اطلاعی نداشتند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درگیری با السنوار در تل السلطان در رفح رخ داد و وی جلیقه نظامی به تن داشت و یکی دیگر از فرماندهان میدانی او را همراهی می کرد.

تارنمای اکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد که حادثه ای که منجر به کشته شدن سینوار شد، تصادفی بوده و مبتنی بر اطلاعات نیست.

هنوز هیچ اظهارنظری از سوی حماس در مورد بیانیه ارتش اسرائیل منتشر نشده است.

اسرائیل سینوار را مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهر،۱۴۰۲) می داند که منجر به کشته شدن بیش از ۱۲۵۰ نفر و اسارت ۲۵۰ نفر دیگر توسط مبارزان فلسطینی شد.

انتهای پیام

language »