تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۷-۰۸ - 0:24 ق.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 95545

پیام های تسلیت خاتمی، روحانی و لاریجانی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

در پی شهادت «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی در بیروت، سیدمحمدخاتمی، حسن روحانی و علی لاریجانی، پیام های تسلیتی ارسال نمودند.

سیاست شرق _ در پی شهادت «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی در بیروت، شخصیت های سیاسی کشور، پیام های تسلیتی ارسال نمودند.

سید محمد خاتمی،رئیس جمهور اسبق ایران نیز، شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

در قسمتی از پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی آمده است: شهید سرفراز و با فضیلت حضرت سید حسن نصرالله که زندگی مومنانه و موثر خود را با مقاومت در برابر تجاوز و آدمکشی و اشغال و مبارزه با تبعیض و نسل کشی و ستم معنی کرد، اینک بدیدار معبود شتافته است ولی دل همه آزادیخواهان و حق طلبان بخصوص ملت شریف و با فرهنگ لبنان مظلوم را سخت به درد آورده است.

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم نیز، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در قسمتی از پیام رئیس‌جمهور اسبق ایران ، آمده است: قطعاً رژیم اسرائیل دست به یک خطای بزرگ زد و مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز، انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.

علی لاریجانی، دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی نیز، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در قسمتی از پیام علی لاریجانی آمده است: در این روش دیوانگی ساختگی، آمریکا و غرب زمان را با الفاظ ظاهری سپری می‌کنند، اما در عمل با ارسال سلاح و تجهیزات وسیع مسیر این جنایات را مهیا می‌نمایند، لذا واقعاً شریک جرم این رژیم سفاک هستند و این امر در محاسبات مقاومت منطقه مدنظر قرار خواهد گرفت[…]

شهادت این مرد الهی را به خانوادۀ محترمشان و همۀ نیرو‌های مقاومت به‌خصوص اعضای حزب‌الله تسلیت عرض می‌کنم و قطعاً در آینده این رژیم درمانده با پیشمانی موجودیت خویش را از دست خواهد داد.

انتهای پیام

language »