تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۳۱ - 8:51 ب.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 95067

پزشکیان: وجود نیروهای مسلح، باعث عزت و افتخار کشور عزیز ماست

پزشکیان: ما امروز به برکت حضور فرماندهان، نظامیان، ارتشیان و دریاداران که قدرت ما را در هوا، زمین و دریا با عزت و سربلندی حفظ می‌کنند، می‌توانیم با افتخار زندگی کنیم. 

سیاست شرق _ مسعود پزشکیان، می گوید: امروز قدرت و بازدارندگی ایران باعث شده است، هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز کشورمان تجاوز کند.

به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور اسلامی ایران، در مراسم رژه نیروهای مسلح، امروز ۳۱ شهریور، اظهار داشت: امروز، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است. الگویی که توانست با وحدت نیروهای نظامی و همه مردم عزیز کشورمان، دست به دست هم تجاوز ناجوانمردانه کشورهای استعمارگر را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کند. 

رئیس‌جمهور بیان کرد: ما امروز به برکت حضور فرماندهان، نظامیان، ارتشیان و دریاداران که قدرت ما را در هوا، زمین و دریا با عزت و سربلندی حفظ می‌کنند، می‌توانیم با افتخار زندگی کنیم. وجود این عزیزان باعث عزت و افتخار کشور عزیز ماست و ما به حضور این زینت‌بخشان کشور افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم. با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، سر جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: امروز قدرت دفاعی ایران و توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.

وی گفت: رهبر انقلاب با تدابیر داعیانه و نگرش عمیق، باعث و بانی چنین عزت و سربلندی است و ما به وجود رهبر عزیزمان افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم قدرت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را با تقویت و پشتیبانی از شما عزیزان همچنان حفظ کنیم.

انتهای پیام

language »