تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۲۹ - 7:17 ب.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 95017

سیدحسن نصرالله: ما در دقیق‌ترین، حساس‌ترین و عمیق‌ترین بخش از نبرد هستیم

سیدحسن نصرالله: و حسابرسی سخت و کوبنده مواجه خواهد شد؛ من از زمان و مکان مشخصی برای پاسخ به دشمن صحبت نخواهد کرد. خبر قطعی همان چیزی است که خواهید دید، نه آن چیزی که می شوید.

سیاست شرق _ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ، در واکنش به حوادث دو روز گذشته، که با انفجار در دستگاه های پیجر در لبنان و سوریه همراه و منجر به شهادت ۱۲ نفر و مجروح شدن بیش از ۲۸۰۰ نفر دیگر شد، گفت: بی شک ما ضربه امنیتی و انسانی و بی سابقه ای در تاریخ مقاومت در لبنان دریافت کردیم. این نوع از قتل و جنایت، در سطح جهان بی سابقه است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود:
🔹️ از ایران و عراق نیز به خاطر کمک های انسانی به آسیب دیدگان تقدیر و قدردانی می کنیم.

🔹️ رژیم صهیونیستی همه ضوابط و قوانین و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

🔹دشمن در طول دو روز می خواست که حدود ۵ هزار انسان را در دو دقیقه به شهادت برسان.
🔹می دانیم که دشمن برتری فناوری دارد زیرا از حمایت آمریکا و ناتو برخوردار است.

🔹️ این ضربه ای بزرگ و دقیق بود، اما ما را متزلزل نکرده و نخواهد کرد.

🔹به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیستها تاکید می کنیم که جبهه لبنان تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، دست از عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین برنخواهد داشت

🔹️ یکی از مهمترین فاکتورهای فشار به رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم های مذاکراتی مقاومت فلسطین است.

🔹️ روز سه شنبه پیام هایی از طریق کانال های رسمی و غیررسمی رسید که هدف از ضربه (عملیات تروریستی اسرائیل در لبنان) توقف جبهه لبنان است اما تاکید می کنیم که جبهه لبنان متوقف نخواهد شد و به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.
🔹 همیشه گفته ایم که دشمن برتری دارد، غرب با اوست، دولت‌های غربی و همه دولت‌ها و قدرت‌هایی که تکنولوژی‌های پیشرفته و توانمندی‌های پیشرفته‌ای دارند در جبهه مقابل ما قرار دارند.

🔹️ به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیست ها تاکید می کنم که هرگز نخواهید توانست که صهیونیست های آواره را به شمال فلسطین اشغالی بازگردانید. هرکار می خواهید بکنید، نخواهید توانست.

🔹️ از یکسال پیش می گوییم که تنها راه بازگشت آنها، توقف جنگ علیه نوار غزه و تجاوزگری علیه کرانه باختری است.

🔹️ ما امیدواریم که آنها برای چنین کاری تلاش کنند. هرگونه ورود به خاک لبنان را فرصتی تاریخی می دانیم که تاثیرات بزرگی بر نبرد خواهد داشت. چنین حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی به یک دام و جهنم برای رژیم صهیونیستی و نظامیانش در جنوب لبنان تبدیل خواهد شد.

🔹ما مطمئنا، جبهه را گسترش خواهیم داد

🔹جنوب لبنان را به یک جهنم برای شما تبدیل خواهیم کرد اگر دوست دارید بیایید.

🔹️ شما تاوان سختی خواهید داد و قصاص عادلانه ای خواهید شد. این تاوان را از جایی که فکر می کنید و نمی کنید، خواهید پرداخت.

سید حسن نصرالله، در پایان سخنرانی خود گفت: شکی نیست که تجاوزی که صورت گرفت، تجاوزی بزرگ و بی سابقه است و با حساب سخت و قصاص عادلانه مواجه خواهد شد. دشمن از جایی که انتظار می رود و از جایی که انتظار نمی رود، با حساب سخت و انتقام عادلانه مواجه خواهد شد. حوادث روزهای سه شنبه و چهارشنبه با قصاص منصفانه و حسابرسی سخت و کوبنده مواجه خواهد شد؛ من از زمان و مکان مشخصی برای پاسخ به دشمن صحبت نخواهد کرد. خبر قطعی همان چیزی است که خواهید دید، نه آن چیزی که می شنوید، زیرا ما در دقیق‌ترین، حساس‌ترین و عمیق‌ترین بخش از نبرد هستیم. پایان جنگ، شکست دشمن و پیروزی بزرگ مقاومت است.

انتهای پیام

language »