تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۲۵ - 11:15 ب.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 94700

پیام تسلیت مرزبانی جمهوری آذربایجان به مرزبانانی ایران

در پی عملیات تروریستی در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و شهادت سه تن از مرزبانان غیور کشورمان در هنگ مرزی به دست تروریست‌ها، مرزبانی جمهوری آذربایجان با ارسال پیام کتبی با خانواده‌های مرزبانان شهید ابراز همدردی کرد.

سیاست شرق _ مرزبانانی جمهوری آذربایجان، با ارسال پیامی کتبی، شهادت مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه را به مرزبانانی استان اردبیل و خانواده‌های مرزبانان شهید، تسلیت گفت.

به نقل از ایرنا، سردار «سیدشاهین اسمعیلی»، فرمانده مرزبانی استان اردبیل، روز یکشنبه در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: در پی عملیات تروریستی در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و شهادت سه تن از مرزبانان غیور کشورمان در هنگ مرزی به دست تروریست‌ها، مرزبانی جمهوری آذربایجان با ارسال پیام کتبی با خانواده‌های مرزبانان شهید ابراز همدردی کرد.

در ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه پنجشنبه (۲۲ شهریور) خودروی هنگ مرزی میرجاوه که در حین سوخت گیری در پمپ بنزین این شهرستان مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت، که در این حادثه تروریستی سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه به نام های ستوان یکم «محمدامین ناروئی» و دو نفر از کارکنان وظیفه به نام های «پارسا سوزنی» و «امیر ابراهیم زاده» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر از شهروندان شهرستان میرجاوه نیز مجروح شد.

انتهای پیام

language »