تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۲۶ - 1:05 ق.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 92858

محمود عباس: اشغالگر محکوم به نابودی است، فلسطین آزاد خواهد شد

هیچ راه‌حلی پیش روی‌مان باقی نمانده است؛ به همین دلیل من و تمام اعضای دولت فلسطین تصمیم گرفتیم به غزه برویم، این کار را انجام خواهیم داد.

سیاست شرق _ محمود عباس، رئیس دولت فلسطین طی سخنانی در نشست فوق‌العاده با موضوع فلسطین در مجلس ترکیه در آنکارا تاکید کرد: اشغالگر محکوم به نابودی است، فلسطین آزاد خواهد شد.

به نقل از آناتولی، محمود عباس،تاکید کرد: جان ما از جان هیچ کودکی در غزه، با ارزش‌تر نیست.

رئیس دولت فلسطین در ادامه سخنان خود در مجلس ترکیه گفت: هیچ راه‌حلی پیش روی‌مان باقی نمانده است؛ به همین دلیل من و تمام اعضای دولت فلسطین تصمیم گرفتیم به غزه برویم، این کار را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان محکم ایستادگی می‌کنیم و سرزمین‌های‌مان را ترک نخواهیم کرد، اظهار داشت: مردم ما، به هر قیمتی که باشد، اشغالگران را از آنجا (فلسطین) بیرون خواهند کرد.

عباس ادامه داد: برای وحدت فلسطین تلاش می‌کنیم و بهترین راه برای پیروزی، اتحاد ما است. از کسانی که از ما حمایت می‌کنند، به‌ویژه ترکیه تشکر می‌کنیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود، افزود: از رئیس‌جمهور اردوغان و مردم ترکیه بابت حمایتشان از فلسطین تشکر می‌کنم.

گفتنی است سخنرانی ۴۶ دقیقه‌ای محمود عباس، رئیس‌ دولت فلسطین در مجمع عمومی مجلس ترکیه با تشویق رئیس‌جمهور اردوغان، نمایندگان مجلس کشور و دعوت‌شدگان همراه شد.

نشست فوق‌العاده با موضوع فلسطین در مجلس ترکیه، روز پنجشنبه با سخنرانی محمود عباس، رئیس‌ دولت فلسطین برگزار شد.

انتهای پیام

language »