... امروز: جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - 1:28 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

حمله اسرائیل به مدرسه ای در غزه

سیاست شرق _ حمله هوایی اسرائیل به مدرسه ای که پناهجویان آواره فلسطینی را در مرکز غزه، در خود جای داده بود، در روز پنجشنبه، منجر به جان باختن دست کم ۲۸ نفر از جمله زنان و کودکان آواره شد.

به نقل از رویترز، ارتش اسرائیل همچنین به سه بیمارستان در شمال غزه گفته است، که باید تخلیه شوند، این در حالی است که پزشکان می گویند که جان بیماران بسیاری را به خطر می اندازد.

در این حمله، علاوه بر جان باختن ۲۸ نفر، تعداد زیادی نیز زخمی شدند، در شهر دیرالبلاح رخ داد، جایی که یک میلیون نفر، پس از گذشت بیش از یک سال از جنگ، پس از فرار از جنگ به مناطق دیگر پناه گرفته اند.

ارتش اسرائیل روز پنجشنبه مدعی شد که حمله دقیقی به یک مرکز فرماندهی و کنترل در یک مدرسه انجام داده است؛ در حالی که، گروه مبارز فلسطینی این اتهامات را رد می کند. پزشکان گفتند ۵۴ نفر دیگر در این مدرسه زخمی شدند.

ارتش اسرائیل به ساکنان شمال غزه گفته است که منطقه ای را که سازمان ملل تخمین می زند بیش از ۴۰۰,۰۰۰ نفر در آن گرفتار شده اند را تخلیه کنند.

مقامات بهداشتی فلسطینی گفتند که ارتش اسرائیل روز چهارشنبه به بیماران و پزشکان ۲۴ ساعت فرصت داد تا بیمارستان‌های اندونزی، العوده و کمال عدوان را ترک کنند، در غیر این صورت خطر حمله به  بیمارستان‌ها وجود دارد

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »