... امروز: دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - 11:20 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

زلنسکی: جنگ با روسیه، در نهایت از طریق مذاکره پایان خواهد یافت

زلنسکی: جنگ با روسیه در نهایت از طریق مذاکره پایان خواهد یافت، اما «کی یف»، باید در موقعیت قوی قرار گیرد تا در اجلاسی که انتظار می رود امسال برگزار شود بتواند از دیدگاه اش برای صلح دفاع کند.

سیاست شرق _ ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین، سه شنبه ۶ شهریور گفت که جنگ با روسیه در نهایت از طریق مذاکره پایان خواهد یافت، اما «کی یف»، باید در موقعیت قوی قرار گیرد تا در اجلاسی که انتظار می رود امسال برگزار شود بتواند از دیدگاه اش برای صلح دفاع کند.

زلنسکی در کنفرانس خبری در «کی یف» افزود که ارتش اوکراین اخیراً آزمایش موفقیت آمیز اولین موشک بالستیک ساخت داخل این کشور را انجام داده است.

رئیس جمهوری اوکراین با امتناع از ارائه «جزئیات بیشتر» در مورد این موشک جدید، گفت: «آزمایش موفقیت آمیز اولین موشک بالستیک ساخت اوکراین انجام شد؛ و به صنعت دفاعی مان تبریک می گویم».

این اظهارات زلنسکی پس از دو شب متوالی از بمباران های روسیه در سراسر اوکراین بیان می شود که منجر به کشته شدن تعدادی از افراد و تخریب زیرساخت های انرژی این کشور شده است.

اوکراین در تلاش است تا صنایع تسلیحاتی خود را توسعه داده و تولید نظامی داخلی را تشویق کند تا وابستگی خود به کمک های نظامی غربی را کاهش دهد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »