... امروز: دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - 8:58 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار خوزستان: خوزستان، بیش‌از یک هزار ‌موکب دارد

حسینی محراب: خوزستان بیش‌از یک هزار موکب دارد و به عنوان پایتخت موکب ها معرفی شده است.

سیاست شرق _ استاندار خوزستان می گوید: خوزستان بیش‌از یک هزار ‌موکب دارد و به عنوان پایتخت موکب ها معرفی شده است.

علی اکبر حسینی محراب، جمعه شب، در حاشیه بازدید وزیر کشور از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدالله بخش سنگین و وسیعی از کار زائران اربعین چه زائران ایرانی و چه اتباعی که از افغانستان، پاکستان و دیگر کشورها حضور داشتند، انجام شد.

استاندار خوزستان گفت: با عزم و یاری نیروی انتظامی، گذرنامه و فرماندهان نظامی، بخش وسیعی از مسائلی که مربوط به صدور گذرنامه در استان انجام شد و شخصی نماند که امسال نتواند وارد کشور عراق شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه‌هایی که در خوزستان، اعم از مرز چذابه و مرز شلمچه تشکیل شد همه امورات را لحظه‌ای دنبال می‌کنند، تصریح کرد: بی هیچ دردسر و مانعی فرآیند انجام شد، کارهای بسیاری که تقسیم شده بود دنبال کردند.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه سعی کردیم اقتصاد اربعین را به مردم گره بزنیم، عنوان کرد: مردم خوب خوزستان اربعینی هستند و اربعین جزئی از زندگی شأن شده است.

حسینی محراب ادامه داد: خوزستان بیش‌از یک هزار موکب دارد و به عنوان پایتخت موکب ها معرفی شده است.

وی بیان کرد: همچنین مشایه های زیادی در استان خوزستان از قدیم الایام راه افتاده که ۱۱ مشایه رسماً شناسایی شده، افراد زیادی جمع می‌شوند و به سمت مرزها می‌روند و در سرزمین یاد و خاطر شهدای کربلا را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »