... امروز: دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 8:22 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

عراقچی، چگونه به نماینده مخالف پاسخ داد؟

عراقچی: آقای ثابتی من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هم‌وطنم عراقچی است؛ من احترام می‌گذارم به وطنی که منتقد آن بدون لکنت صحبت می‌کند و حتی ولایت پذیری مجلس را زیر سوال می‌برد.

سیاست شرق _ سیدعباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت چهاردهم، در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان در جریان پاسخ به ادعاهای امیرحسین ثابتی نماینده تهران گفت: آقای ثابتی من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هم‌وطنم عراقچی است؛ من احترام می‌گذارم به وطنی که منتقد آن بدون لکنت صحبت می‌کند و حتی ولایت پذیری مجلس را زیر سوال می‌برد.

این پاسخ عراقچی واکنشی بود به یک توییت امیرحسین ثابتی در سال ۱۳۹۸ که در روزهای اخیر در شبکه‌های مجازی دوباره داغ شده و دست به دست می‌شود. 

امیر حسین ثابتی، نماینده تهران در سال ۱۳۹۸، در توییتر نوشته بود: «مرگ بر آن مرز و معیاری که مرا به خاطر به دنیا آمدن در سرزمینی که در آن عراقچی و ظریف و روحانی و بنی صدر و … به دنیا آمده اند “آشنا” با آنها می‌داند اما شیرمردان فاطمیون را چون چند کلیومتر آن طرف‌تر به دنیا آمده اند “غریبه” به من حساب می‌کند.» او این توئیت را با هشتگ‌های امت واحده و مرگ بر ناسیونالیسم منتشر کرده بود. 

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »