... امروز: دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 1:05 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

محمود عباس: اشغالگر محکوم به نابودی است، فلسطین آزاد خواهد شد

هیچ راه‌حلی پیش روی‌مان باقی نمانده است؛ به همین دلیل من و تمام اعضای دولت فلسطین تصمیم گرفتیم به غزه برویم، این کار را انجام خواهیم داد.

سیاست شرق _ محمود عباس، رئیس دولت فلسطین طی سخنانی در نشست فوق‌العاده با موضوع فلسطین در مجلس ترکیه در آنکارا تاکید کرد: اشغالگر محکوم به نابودی است، فلسطین آزاد خواهد شد.

به نقل از آناتولی، محمود عباس،تاکید کرد: جان ما از جان هیچ کودکی در غزه، با ارزش‌تر نیست.

رئیس دولت فلسطین در ادامه سخنان خود در مجلس ترکیه گفت: هیچ راه‌حلی پیش روی‌مان باقی نمانده است؛ به همین دلیل من و تمام اعضای دولت فلسطین تصمیم گرفتیم به غزه برویم، این کار را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان محکم ایستادگی می‌کنیم و سرزمین‌های‌مان را ترک نخواهیم کرد، اظهار داشت: مردم ما، به هر قیمتی که باشد، اشغالگران را از آنجا (فلسطین) بیرون خواهند کرد.

عباس ادامه داد: برای وحدت فلسطین تلاش می‌کنیم و بهترین راه برای پیروزی، اتحاد ما است. از کسانی که از ما حمایت می‌کنند، به‌ویژه ترکیه تشکر می‌کنیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود، افزود: از رئیس‌جمهور اردوغان و مردم ترکیه بابت حمایتشان از فلسطین تشکر می‌کنم.

گفتنی است سخنرانی ۴۶ دقیقه‌ای محمود عباس، رئیس‌ دولت فلسطین در مجمع عمومی مجلس ترکیه با تشویق رئیس‌جمهور اردوغان، نمایندگان مجلس کشور و دعوت‌شدگان همراه شد.

نشست فوق‌العاده با موضوع فلسطین در مجلس ترکیه، روز پنجشنبه با سخنرانی محمود عباس، رئیس‌ دولت فلسطین برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »