... امروز: دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 12:41 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آلمان، مانع از ورود مدیر مرکز اسلامی برلین به این کشور شد

نصیر نیک‌نژاد در حالی کە همراه با خانواده خود وارد فرودگاه برلین شده بود، اجازه خروج از فرودگاه بە وی دادە نشدە است، بە همین دلیل او مجبور بە ترک آلمان شدە است.

سیاست شرق _ در ادامە برخورد و ممنوعیت فعالیت مرکز بزرگ اسلامی هامبورگ و شاخەهای وابستە بە آن در سراسر آلمان، حجت الاسلام نصیر نیک‌نژاد، امام جماعت مرکز اسلامی برلین، در فرودگاه برلین متوقف و اجازه ورود بە آلمان، بە وی دادە نشد.

به نقل از روزنامه بیلد آلمان، نصیر نیک‌نژاد در حالی کە همراه با خانواده خود وارد فرودگاه برلین شده بود، اجازه خروج از فرودگاه بە وی دادە نشدە است، بە همین دلیل او مجبور بە ترک آلمان شدە است.

روزنامه بیلد مدعی شد، محافل امنیتی آلمان نصیر نیک‌نژاد، امام جماعت مرکز اسلامی برلین را “خطری برای امنیت و نظم عمومی” این کشور می‌دانند.

نیروهای پلیس آلمان بامداد روز چهارشنبه ۳ مرداد ماه به مرکز اسلامی هامبورگ و نیز سایر مراکز اسلامی وابسته به آن در ده ایالت این کشور، حمله کردند.

همزمان وزارت کشور آلمان فعالیت این نهادها را ممنوع و در بیانیەای مدعی شد که مرکز اسلامی هامبورگ [معروف به مسجد آبی]، نظم قانون اساسی جمهوری فدرال آلمان را نقض کرده، تحریکات ضداسرائیلی را گسترش می‌دهد. علاوه بر این، اعضای این مرکز پیش‌تر از اقدامات حماس و حزب‌الله هم حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »