... امروز: دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 0:08 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درخواست آلمان از ایران، برای کمک به کاهش تنش در منطقه

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفت، آنالنا باربوک، وزیر امور خارجه آلمان با چندین نفر از جمله همتای لبنانی خود در تلاش برای "کاهش دادن وضعیت و جلوگیری از تشدید آن" صحبت کرده است.

سیاست شرق _ دولت آلمان از همه طرف‌های درگیر در مناقشه خاورمیانه، به خصوص ایران خواست، تا از تشدید تنش‌ها پس از حمله موشکی به بلندی‌های جولان اشغالی در هفته گذشته منجر به کشته شدن ۱۲ کودک و نوجوان در یک زمین فوتبال شد، جلوگیری کنند.

به نقل از رویترز، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که حمله مرگبار به بلندی های جولان،توسط حزب الله لبنان صورت گرفته است، این درحالی است که حزب الله لبنان و شاهدان عینی، این حادثه را ناشی از اصابت یک موشک شلیک شده از سامانه گنبد آهنین اسراییل می دانند.

حمله آخر هفته به منطقه مجدل شمس ، نگرانی ها از درگیری گسترده تر در منطقه را افزایش داده است، جایی که تنش ها به دلیل جنگ اسرائیل در غزه، که بیش از ۹ ماه پیش آغاز شد، تشدید شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفت، آنالنا باربوک، وزیر امور خارجه آلمان با چندین نفر از جمله همتای لبنانی خود در تلاش برای “کاهش دادن وضعیت و جلوگیری از تشدید آن” صحبت کرده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »