... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - 1:27 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مصطفی معین: صداقت، وجه تمایز دولت پزشکیان است

معین: وجه تمایز اصلی دولت پزشکیان، صداقت و مردمی بودن خود رئیس‌جمهور است که این امید را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد که او پاسخگوی وعده‌هایش است و مشکلات و‌ سنگ‌اندازی‌ها را با مردم در میان می‌گذارد و در صورت لزوم عطای ریاست را به لقای آن می‌بخشد.

سیاست شرق _ مصطفی معین، وزیر اسبق علوم، می گوید: وجه تمایز اصلی دولت پزشکیان، صداقت و مردمی بودن خود رئیس‌جمهور است، که این امید را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد، که او پاسخگوی وعده‌هایش است و مشکلات و‌ سنگ‌اندازی‌ها را با مردم در میان می‌گذارد و در صورت لزوم عطای ریاست را به لقای آن می‌بخشد.

وزیر اسبق علوم، این ادعا که “دولت پزشکیان، دولت سوم‌ روحانی است” را ادعای بی‌جایی دانست و گفت: هنوز دولت جدید تشکیل نشده است، که بتوان چنین ادعایی کرد.

وی در ادامه گفت: پشتوانه اصلی رئیس‌جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، مردم هستند ‌‌و رئیس‌جمهور بطور پیوسته از طریق صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی باید با آن‌ها گفت‌وگو کند.

وزیر اسبق علوم در دوره اصلاحات، همچنین گفت: درجا زدن دولت روحانی در دوره دومش به دلیل سنگ‌اندازی در اجرای برجام و تشدید تحریم‌های ایالات‌متحده بود.

انتهای پیام

منبع: خبر فوری

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »