... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - 8:48 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پاکستان: دستیار “اسامه بن لادن”، دستگیر شد

« امین‌الحق»، دستیار امنیتی بن لادن را، در شهر گجرات در ایالت پنجاب در شرق کشور به اتهام «برنامه ریزی برای فعالیت‌های خرابکارانه و هدف قرار دادن تاسیسات مهم» در کشور دستگیر کردند.

سیاست شرق _ مقامات پاکستانی روز جمعه اعلام کردند که «محمد امین‌الحق» یکی از نزدیکان اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده، مغز متفکر حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به ایالات متحده، که در سال ۲۰۱۱ در پاکستان کشته شد، دستگیر کرده‌اند.

ماموران اداره مبارزه با تروریسم پاکستان،«امین‌الحق»، دستیار امنیتی بن لادن را، در شهر گجرات در ایالت پنجاب در شرق کشور به اتهام «برنامه ریزی برای فعالیت‌های خرابکارانه و هدف قرار دادن تاسیسات مهم» در کشور دستگیر کردند.

عثمان گوندال، دستیار کمیسر کل پلیس، گفت که این مرد « امین الحق» نام دارد و اداره مبارزه با تروریسم در استان پنجاب، پس از یک عملیات ردیابی یک ساله او را دستگیر کرد.

گوندال در یک کنفرانس مطبوعاتی در لاهور افزود که این دستگیری حملات احتمالی برنامه‌ریزی‌شده «امین‌الحق» در منطقه را خنثی کرد.

به گفته گوندال،« محمد امین‌الحق» در ایالات متحده، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد به عنوان یکی از همکاران بن لادن و القاعده معرفی و لیست‌گذاری شده بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »