... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - 9:07 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تعویق سفر نتانیاهو به امریکا، در پی انفجار در تلآویو

منابع خبری، بامداد جمعه از وقوع انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در تل آویو خبر دادند، گفته می شود یک بمب در نزدیکی کنسولگری آمریکا در منطقه یهودا تل آویو منفجر شده است.

سیاست شرق _ رسانه‌های اسرائیلی، از تعویق سفر بنیامین نتانیاهو به امریکا، به دنبال وقوع انفجار درتلآویو خبر دادند.

منابع خبری، بامداد جمعه از وقوع انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در تل آویو خبر دادند، گفته می شود یک بمب در نزدیکی کنسولگری آمریکا در منطقه یهودا تل آویو منفجر شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز تحقیقات نیروهای امنیتی درباره این انفجار خبر دادند، در عین حالی که برخی از رسانه‌ها از احتمال حمله پهپادی به این منطقه نیز خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که یک پهپاد بزرگ از سمت دریا در ارتفاع پائین به تلآویو نزدیک شد و مشخص نیست که چگونه توانسته از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور و به ساختمانی در تل آویو برخورد کند.در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۶ نفر بر اثر انفجار تل آویو خبر دادند.

به نقل از معاریو، کاخ سفید پیش تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است برای سخنرانی در کنگره آمریکا به واشنگتن سفر کند.

جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در جریان یک نشست مطبوعاتی به خبرنگاران، گفت بود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتانیاهو، در جریان سفر خود، در کنگره آمریکا نیز سخنرانی خواهد کرد اما ما قصد داریم که در زمان حضور نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل در واشنگتن، وی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز دیدار کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »