... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
تحلیلگران ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - 8:13 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کپی شد!
0

برای جنوبی‌ها، زندگی همین است / فداکاری و تلاش تا بی نهایت

بی تردید انتشار تصاویر تلاش و ایثار کارکنان نیروگاه رامین اهواز در رسانه ها و بازخورد آن در میان هموطنان ، مسئولان و واکنش سایر عزیزان در فضای مجازی اهمیت انرژی برق ، سختی های تولید و لزوم صرفه جویی در این انرژی حیاتی را بیش از پیش نمایان ساخت.

سیاست شرق _ داوود سلیمانی[*]؛

قدردان همکاران ، هموطنان و رسانه ها هستیم،

امروزه انرژی برق بعنوان یکی از مهمترین نیازهای جوامع بشری شناخته می شود که نقش مهمی در تامین آسایش مردم، ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها ، پویایی و پیشرفت صنایع و تسهیل خدمت رسانی سایر دستگاه‌ها و سازمان دارد.

اقدام ارزشمند تلاشگران نیروگاه رامین اهواز در رفع مشکل فنی واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه و جلوگیری از خروج این واحد نیروگاهی در فصل طاقت فرسای تابستان نمونه بارزی از جانفشانی جوانان این مرز و بوم بویژه متخصصان صنعت برق جهت خدمت مستمر و پایدار به هموطنان عزیزمان است.

واکنش دنیای رسانه و هموطنان به این جانفشانی بار دیگر کارکردهای اثرگذار ارتباط چندسویه رسانه ها با مردم و روابط عمومی سازمانها را به همه ما گوشزد کرد و ما قدردان رسانه ها و هموطنان عزیزمان هستیم.

عملیات رفع نشتی کندانسور واحد شماره یک نیروگاه رامین اهواز نمونه ای از هزاران ایثار و فداکاری تلاشگران صنعت برق بویژه در فصل تابستان است و نیت و انگیزه این عزیزان چیزی بجز خدمت رسانی به مردم عزیزمان بویژه در فصل طاقت فرسای تابستان و تامین آسایش هموطنان نیست.

فیلم‌هایی که از تلاش متخصصان دیده شد، تنها چنددقیقه از تلاش مجاهدانه نیروهای عملیاتی صنعت برق برای رساندن انرژی به مردم است . در واقع پشت یک کلید ساده هزاران تن ثانیه به ثانیه جانفشانی می‌کنند.

نکته مهم این است که نیروگاههای حرارتی که بیش از ۹۳ درصد برق ایران را تولید می کنند نیازمند توجه بیشتر دولت جدید می باشند تا با رفع چالشها و مشکلات این صنعت شاهد بهبود عملکرد آنها باشیم.بویژه نیروگاههای قدیمی مثل نیروگاه رامین اهواز که بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری ایران نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می کند.

تولید انرژی حیاتی برق در نیروگاههای حرارتی دارای چالشها و سختی های فراوانی ست و به سختی تولید می شود و تلاشگران نیروگاه‌ها در شرایط سخت و طاقت فرسا، نهایت تلاش خود را در جهت تولید پایدار و مستمر انرژی حیاتی برق بکار می گیرند تا بتوانند شاهد آسایش و رفاه حال هموطنان، پویایی صنایع و تامین برق مورد نیاز دستگاههای خدمت رسان باشند.

باید بگویم برای جنوبی‌ها زندگی همین است….فداکاری و تلاش تا حد نهایت و توان…

ما تا پای جان برای هموطنان عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و نهایت تلاش خود را جهت تولید و تامین این انرژی بکار خواهیم گرفت و از مسئولان تصمیم گیر کشور بویژه دولت چهاردهم انتظار داریم تا با نگاهی نو در جهت رفع چالشها و مشکلات نیروگاهها اهتمام نمایند. کاری که ما انجام می دهیم و محصولی که تولید می کنیم به زندگی مردم و پویایی صنایع، رونق کسب و کارها، بهبود خدمات و توسعه کشورمان ارتباط نزدیک و حساسی دارد.

انتظار ما از مردم، صنایع و سایر عزیزان صرفه جویی و مدیریت بهینه در استفاده از این انرژی است. قطعا صرفه جویی در مصرف انرژی برق باعث کاهش فشار به نیروگاهها و پایداری شبکه سراسری برق کشور می شود و امیدواریم همه عزیزان با صرفه جویی در مصرف این انرژی، همراه و همگام با ما در تامین آسایش مردم سهیم باشند.

[*]مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »