... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - 6:40 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

دونالد ترامپ، مورد سوء قصد قرار گرفت

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ می گوید که حال او پس از آنچه که مقامات مجری قانون، به عنوان یک سوء قصد آشکار در جریان تجمع در باتلر، پنسیلوانیا تلقی می کنند، "خوب" است.

سیاست شرق _ دونالد ترامپ،رئیس جمهور سابق آمریکا، در جریان سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای آمریکا، از یک سوء قصد، جان سالم به در برد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که نامزد جمهوری خواه برای نامزدی ریاست جمهوری امریکا، روز شنبه پس از شنیده شدن صدای تیراندازی و وارد شدن جراحت به وی، در یک گردهمایی تبلیغاتی در پنسیلوانیا، به سرعت توسط ماموران سرویس مخفی از صحنه خارج شد .

به گزارش رسانه‌های امریکایی، در پی تیراندازی در حین سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق به طور ناگهانی سخنرانی خود را قطع کرد و دست به سمت گوش خود برد و در همین حال مردم در اطراف او از صدای شلیک وحشت‌زده شدند.

لحظاتی بعد از این خبر تصاویر ویدئویی و عکس‌های منتشرشده از محل حادثه حاکی از آن بود که صورت ترامپ غرق در خون شده است. اما مدتی نگذشت که مشخص شد ترامپ جراحت سطحی از ناحیه گوش پیدا کرده است.

تیراندازی بامداد یکشنبه در حین سخنرانی ترامپ در «باتلر» پنسیلوانیا رخ داد و مأموران «سرویس مخفی» آمریکا در حالی که از صورت وی خون سرازیر بود و با دست خود به نشانه سلامتی به سمت دوربین اشاره می‌کرد، وی را تحت حفاظت شدید و از محل خارج کردند.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ می گوید که حال او پس از آنچه که مقامات مجری قانون، به عنوان یک سوء قصد آشکار در جریان تجمع در باتلر، پنسیلوانیا تلقی می کنند، “خوب” است.

ترامپ در پستی در شبکه های اجتماعی گفت که “با گلوله ای که قسمت بالای گوش راستم را سوراخ کرد” مورد اصابت گلوله قرار گرفت. رئیس‌جمهور سابق به سرعت توسط ماموران سرویس مخفی از صحنه خارج شد، در حالی که گوش او غرق در خون بود.

یک دادستان گفت که مرد مسلح مظنون و حداقل یک شرکت کننده کشته شده اند و سرویس مخفی گفت که دو تماشاگر به شدت مجروح شده اند .

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که صدای شلیک‌های قوی قبل از نقش بر زمین شدن ترامپ شنیده شده است. اما در همین رابطه سی ان ان به نقل از منابع ویژه خبری خود تأیید کرد که عامل تیراندازی نیز در تجمع انتخاباتی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا کشته شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به نقل از مقامات امنیتی نوشت: عامل تیراندازی در میان شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ حضور نداشت و فرد ضارب با شلیک مأموران «سرویس مخفی» آمریکا از پا درآمد. در همین رابطه تصاویری منتشر شد که فرد ضارب را بر پشت بام یک ساختمان نشان می‌داد که کشته شده بود.

 همین حال رسانه‌های آمریکایی تصاویری از یک شخص منتشر کردند و گفته شد که ضارب ترامپ شناسایی شده است. در همین رابطه به گفته اداره پلیس باتلر، فرد ضارب» مارک ویولت» نام دارد که از اعضای سازمان چپ افراطی «آنتیفا» است. گفته می‌شود او پیش از این کار در صفحه یوتیوب خود با انتشار ویدئویی گفته بود: «عدالت در راه است»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »