... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - 4:03 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پزشکیان خطاب به مردم: امیدوارم حضور شما در پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی برای تغییر باشد

پزشکیان: از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها دست به دست هم بدهیم و برای ایران و برای نجات کشورمان تلاش کنیم تا فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی را از بین ببریم.

سیاست شرق _ مسعود پزشکیان گفت: ما یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم. با کمک شما و همه عزیزان در این کشور هستند، از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها دست به دست هم بدهیم و برای ایران و برای نجات کشورمان تلاش کنیم تا فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی را از بین ببریم.

به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان با انتشار ویدیوی خطاب به مردم گفت: از اعماق وجودم به شما زنان، مردان و دختران و پسران و فرزندانم درود می فرستم، از اینکه نتوانستم در مدت کوتاهی که فرصت کوتاهی برای تبلغات و عرضه گفتگوها بود خدمت شما برسم شرمنده‌ام. از پشت این دوربین و از تصویری که شما از موبایل‌ها خواهید دید، با شما چند کلام صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: اقبال لاهوری یک شعر زیبایی دارد که می‌گوید: «مانند صبا خیز و وزیدن دگر آموز/ دامان گل و لاله کشیدن دگر آموز/ اندر دلک غنچه خزیدن دگر آموز/ موئینه به بر کردی و بی ذوق تپیدی/ آنگونه تپیدی که بجائی نرسیدی/ در انجمن شوق تپیدن دگر آموز».

او گفت: ما یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم. با کمک شما و همه عزیزان در این کشور هستند، از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها دست به دست هم بدهیم و برای ایران و برای نجات کشورمان تلاش کنیم تا فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی را از بین ببریم.

مسعود پزشکیان گفت: امیدوارم حضور شما در پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی باشد برای تغییر در نگاه و رفتار و گفتگو و تقسیم و تخصیص منابع؛ من را به خاطر اینکه نتوانستم خدمت شما برم ببخشید. همراه شما برای نجات ایران تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »