... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 9:43 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس ستاد پزشکیان در استان خوزستان: با انتخاب درست، شرایط جامعه بهتر خواهد شد

صفایی مقدم: همه مسئولین کشور، میخواهند انتخابات به خوبی و در بهترین شکل خود برگزار شود، در این صورت و با حضور مردم در پای صندوق های رای، می تواند امید را نیز در جامعه افزایش دهد و با یک انتخاب درست، شرایط جامعه نیز بهتر گردد.

سیاست شرق _ روز یکشنبه، ۲۷ خرداد، نشست خبری دکتر مسعود صفایی مقدم، رئیس ستاد دکتر پزشکیان با اصحاب رسانه استان خوزستان، برگزار گردید.

دکتر صفایی مقدم، در ابتدا ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه و نمایندگان پایگاه های خبری استان خوزستان، که در این نشست حضور پیدا نمودند، فرارسیدن اعیاد پیش رو، عید قربان و عید غدیرخم را تبریک گفتند.

دکتر صفایی مقدم، در ادامه، با یادآوری جایگاه اصحاب رسانه در جامعه و اثر بخشی آنها گفتند:شماها، درک بسیاری عینی تری از جامعه، نسبت به دیگران، برخوردارید و همچون چشمان جامعه هستید.

توجه به جوانان

رئیس ستاد دکتر پزشکیان، ضمن اینکه خواهان توجه بیشتر به جوانان و نخبگان، بعنوان سرمایه های معنوی کشور گفتند: کشورهای دیگر و بخصوص آمریکا، با فراهم نمودن امکانات مختلف و از سویی دیگر ناامیدی برخی جوانان ما از شرایط جامعه، موجب جذب آنها می شوند. ما اگر نمی توانیم، سرمایه های دیگر کشورها را جذب کنیم، حداقل، موجب مهاجرت آنها نشویم.

وی در ادامه افزودند: هر چند کسانی که در مقام اجرا قرار می گیرند، خواهان کار و فعالیت هستند، ولی باز خورد چندانی نداشته و با ایجاد ناامیدی ناشی از عملکرد آنها،موجب مهاجرت بخشی از جوانان و دارایی های معنوی کشور شده اند.

دکتر صفایی مقدم گفت: نظام های سیاسی ، ابزاری برای جامعه و مردم هستند و باید کاری کنند که بهره وری افزایش یابد و مشکلات مردم نیز حل شوند.

انتخابات فرصتی برای گفتگو

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استاد خوزستان افزودند: انتخابات فرصتی برای گفتگو است؛ گفتگویی که همراه با اخلاق باشند؛ ما نبایدبه یکدیگر توهین و لجن پراکنی کنیم، بلکه باید از این فرصت برای گفتگو و بهبود شرایط جامعه استفاده کنیم.

دکتر صفایی مقدم افزود: انسان ها محترمند، ولی شاید عملکرد آنها مشکل داشته داشته باشد. من شخصا معتقدم که، باید شخصیت افراد محترم شمرده شود و فقط باید عملکردها نقد شود. باید امید را در بین جوانان افزایش داد.

وی افزود: همه مسئولین کشور، میخواهند انتخابات به خوبی و در بهترین شکل خود برگزار شود، در این صورت و با حضور مردم در پای صندوق های رای، می تواند امید را نیز در جامعه افزایش دهد و با یک انتخاب درست، شرایط جامعه نیز بهتر گردد.

دکتر صفایی مقدم در ادامه و در پاسخ به خانم آقاخانی (پایگاه خبری پدیده جنوب )، مبنی بر سفر دکتر پزشکیان به خوزستان گفتند: ما در حال رایزنی هستیم، تا ایشان، به خوزستان سفر کنند.

وی در ادامه افزود: به دلیل شرایط فوری آماده سازی ستاد در اهواز، سایر شهرستان ها نیز، شروع به فعالیت نمودند و حتی برخی افراد، بصورت خودجوش، برای دکتر پزشکیان، ستاد آماده کردند.

حضور طیف های مختلف در ستاد دکتر پزشکیان

دکتر صفایی مقدم، در پاسخ به یکی دیگر از خبرنگاران، نسبت به حضور شخصیت ها و گروههای مختلف در ستاد دکتر پزشکیان، گفتند: از طیف های مختلف، در ستاد دکتر پزشکیان حضور دارند، حالا چه بصورت فیزیکی و چه بصورت معنوی؛ از قشرهای مختلفی، در ستاد دکتر پزشکیان حضور دارند و مختص به طیف خاصی نیست.

در پایان این نشست، که همراه با پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با دکتر مسعود صفایی مقدم همراه بود، رییس ستاد دکتر پزشکیان، ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در این نشست، خواهان تلاش همگی، برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو شدند و نقش رسانه ها را، بسیار مهم و ارزشمند، ارزیابی نمودند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »