... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 3:32 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اردوغان: از همه کشورها می‌خواهم، از کودکان غزه و کرامت انسانی محافظت کنند

اردوغان: تنها کودکان و نوزادان نیستند که در غزه کشته می‌شوند، بلکه انسانیت نیز کشته می‌شود. متأسفانه جهان در این آزمون مردود شده است.

سیاست شرق _ رئیس‌جمهور ترکیه از همه کشورها خواست که از کودکان غزه و کرامت انسانیت محافظت کرده و در برابر وحشیگری خارج از کنترل اسرائیل موضع روشنی اتخاذ کنند.

ربه نقل از خبرگزاری آناتولی ، جب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه طی پیامی به مناسبت “روز جهانی کودکان بی‌گناه قربانی خشونت” در شبکه‌های اجتماعی نوشت: من از همه کشورها می‌خواهم که از کودکان غزه و کرامت انسانیت محافظت کرده و در برابر وحشیگری خارج از کنترل اسرائیل موضع روشنی اتخاذ کنند.

اردوغان خاطرنشان کرد: در «روز جهانی کودکان بی‌گناه قربانی خشونت» با اندوه از بیش از ۱۵ هزار کودکی که از ۷ اکتبر در غزه به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده‌اند، یاد می‌کنم.

وی تاکید کرد: تنها کودکان و نوزادان نیستند که در غزه کشته می‌شوند، بلکه انسانیت نیز کشته می‌شود. متأسفانه جهان در این آزمون مردود شده است.

اردوغان ادامه داد: من از سازمان ملل که این روز ویژه را اعلام کرد، دعوت می‌کنم تا در مقابل قتل‌عام کودکان بی‌گناه غزه با بمب، گامی ملموس بردارد و با این درک که جهان بزرگ‌تر از ۵ است، اقدام کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »