... امروز: جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 6:29 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: ایران اسلامی، به سه کشور دارای اتم، موشک زد، آب از آب تکان نخورد!

آقامحمدی: کشور ایران اسلامی، به سه کشور دارای اتم، به خاطر جنایت و وحشی‌گری آنان، موشک زد اما  آب از آب تکان نخورد.

سیاست شرق _ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور ایران اسلامی به سه کشور دارای اتم [آمریکا،پاکستان و اسرائیل]، به خاطر جنایت و وحشی‌گری آنان، موشک زد اما  آب از آب تکان نخورد ،امروز به خاطر موفقیت‌های ایران اسلامی در سلاح و نظامی‌گری و عرصه های مختلف ،دشمنان به کرنش و تسلیم واداشته شده‌اند و راه دیگری در برابر ایران اسلامی ندارند.

به نقل از ایسنا، علی آقامحمدی جمعه ۱۱خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در شرایط سخت به جلو پیش آمده و امروز در این نقطه ایستاده است و با روزهای قبل دیگر قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در محاصره ملت ایران است، امروز آمریکای قدرتمند، دیگر وجود خارجی ندارد و آمریکا با حوثی‌ها درگیر شده و برای مقابله با حوثی‌ها از انگلستان کمک می‌طلبد.

وی اظهار کرد: امروز حماس در داخل اسرائیل آنچنان اسرائیل را سرگردان کرده، که به خاطر شهادت زنان و کودکان غزه ای، دانشجویان کشورهای آمریکا به قیام بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی برخاسته اند، تصریح کرد: اسرائیل در تمام این مدت جز جنایت و وحشی‌گری، هیچ غلط دیگری نتوانسته است بکند.

به گزارش سیاست شرق، تحلیل آقا محمدی از حمله به سه کشور دارای اتم، پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، پاکستان و پایگاه های رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »