... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 9:48 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

سفیر انگلیس در مکزیک، به دلیل شوخی با اسلحه، برکنار شد

در ویدئویی که در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است، جان بنجامین را نشان می دهد که اسلحه گرم را به سمت شخصی نشانه می رود که صورتش تار شده است.

سیاست شرق _ جان بنجامین، سفیر انگلیس در مکزیک، به دلیل شوخی با اسلحه گرم و نشانه رفتن بسوی یکی از کارمندان سفارت، در یک سفر رسمی به یکی از ایالت های مکزیک، از سمت برکنار شد.

به نقل از اسکای نیوز، سفیر انگلیس در مکزیک پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی که ظاهراً تفنگ تهاجمی را به سمت یکی از کارمندان سفارت نشانه رفته بود، از سمت خود برکنار شد.

تصویری که از فیلم منتشر شده، گرفته شده است.

در ویدئویی که در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است، جان بنجامین را نشان می دهد که اسلحه گرم را به سمت شخصی نشانه می رود که صورتش تار شده است.

در پست همراه این کلیپ آمده است: “در زمینه قتل های روزانه در مکزیک توسط فروشندگان مواد مخدر، او جرأت می کند شوخی کند.”

روز جمعه، فایننشال تایمز گزارش داد که سفیر پس از این حادثه از سمت خود برکنار شده است، که طبق گزارش ها در جریان یک سفر رسمی به ایالت های دورانگو و سینالوآ در ماه آوریل(اردیبهشت) رخ داد.

هر دو ایالت حضور بالایی از کارتل های مواد مخدر دارند.

مکزیک سابقه ای طولانی، با قتل حدود ۳۰۰۰۰ نفر در سال با خشونت ناشی از فعالیت های کارتل ها دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت: ما از این حادثه آگاه هستیم و اقدامات لازم را انجام داده ایم.

صفحه لینکدین آقای بنجامین می‌گوید دوره او در ماه مه به پایان رسیده است و بیوگرافی که در وب‌سایت دولتی بریتانیا منتشر شده است، اشاره می‌کند که او بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ سفیر بریتانیا در مکزیک بوده است.

به گفته وب سایت وزارت خارجه، آقای بنجامین “در سال ۱۹۸۶ به سرویس دیپلماتیک پیوست و قبلاً در طول دوران کاری خود نماینده دولت بریتانیا در شیلی، غنا، ترکیه، اندونزی و ایالات متحده بود.”

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »