... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 1:28 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
پس از انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ یک مأمور

فراجا: مامور خاطی، بازداشت و معلق از خدمت شد

فراجا: مامور خاطی، با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت شد و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی قرار گرفته است. این فرد همچنین از خدمت معلق شد.

سیاست شرق _ پس از انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ یک مأمور خاطی، که یک زن را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، بنا به اعلام فراجا، مامور مربوطه بازداشت، برای اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی و معلق از خدمت شد.

به نقل از ایسنا، ویدیویی در فضای مجازی منتشرشد که در آن رفتار نادرست و به دور از شئونات اخلاقی از سوی یک مامور پلیس در برابر بازداشت یک زن به ثبت رسیده بود، درپی انتشار این ویدیو، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس  اعلام کرد که « مامور خاطی، با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت شد و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی قرار گرفته است. این فرد همچنین از خدمت معلق شد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « فراجا بارها تاکید کرده که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی‌تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد و برای بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می‌کند.»

پلیس همچنین تاکید کرده که «از شهروندان به‌ویژه افراد متهم نظیر خانمی که دستگیری او در این کلیپ به نمایش در آمده است، انتظار داریم به قانون و حکم بازداشت، تمکین کرده و از هر نوع رفتار نامتعارف بپرهیزند.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »