... امروز: یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 7:19 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آفریقای جنوبی: نسل کشی در نوار غزه همچنان ادامه دارد

هیات حقوقی آفریقای جنوبی: دلایل زیاد و روشنی مبنی بر نیت و قصد "اسرائیل" برای ارتکاب نسل کشی در نوار غزه وجود دارد و اوامر قبلی دیوان لاهه مانع اسرائیل در تداوم آن نشد.

سیاست شرق _ هیات آفریقای جنوبی در دیوان لاهه اعلام کرد که نسل کشی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

این هیات درباره درخواست جدید خود از دادگاه برای اتخاذ تدابیر جدیدی برای توقف این نسل کشی اظهار داشت که تداوم آن باعث شد که آفریقای جنوبی بار دیگر این درخواست را مطرح کند.

هیات حقوقی آفریقای جنوبی همچنین تاکید کرد که دلایل زیاد و روشنی مبنی بر نیت و قصد “اسرائیل” برای ارتکاب نسل کشی در نوار غزه وجود دارد و اوامر قبلی دیوان لاهه مانع اسرائیل در تداوم آن نشد.

به گفته این هیات، حمله “اسرائیل” در رفح نشانگر آخرین اقدامات آن برای نابودی نوار غزه است و دلایل زیادی مبنی بر تداوم بمباران مناطق مسکونی غیر نظامی وجود دارد.

آفریقای جنوبی همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی غیر نظامیان را از مکانی به مکان دیگر در نوار غزه آواره می‌کند و دیوان لاهه باید هم اکنون مداخله کرده و مانع ادامه این روند شود

هیات آفریقای جدید در دیوان بین المللی دادگستری تاکید کرد که تصور بدتر شدن اوضاع بیشتر از آنچه هم اکنون وجود دارد، بسیار سخت و دشوار است و حمله به رفح این بحران را بدتر خواهد کرد.

این هیات همچنین بیان داشت که علت درخواست اتخاذ تدابیر بیشتر حمله به رفح به عنوان آخرین پناهگاه فلسطینی‌هاست.

آفریقای جنوبی همچنین اظهار داشت که اسرائیل از زمان طرح درخواستش برای اتخاذ اقدامات دیگر، حملات خود را به همه مناطق غزه بیشتر کرده است.

هیات آفریقای جنوبی در دیوان لاهه اضافه کرد که هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد و همه آوارگانی که طی چند ماه جنگ به رفح رفته‌اند، امنیت ندارند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »